Fire in the Sky
Fire in the Sky reveals how researchers have gained new insight into the impact of the Northern Lights on infrastructure and animal behavior. The documentary explains why solar storms can be a danger to humanity with the power to damage satellites, stop air traffic, and paralyze power grids and telecommunications networks.