The Adventurers of Modern ArtBohemians
An intimate portrayal of the lives of the founding artists of modern art living in Montmartre from 1900 until the Liberation. In this first episode: in the joyful Montmartre of the early twentieth century, artists including Max Jacob, Pablo Picasso and Guillaume Apollinaire live bohemian lives in Paris.