The Little Brother
Farukh, 17, dreams of escape. He takes his little brother Azamat, 7, on a train to visit their estranged father. But Farukh has a plan – to leave Azamat behind and disappear. As they journey through the vast countryside, they face unexpected encounters and challenges that test their bond. When they finally reach their father, they discover a reality far different from what they imagined.