Jurnalist
În Spania, Conferința Episcopală a semnat recent un acord cu guvernul. Acum, victimele agresiunilor sexuale comise în cadrul Bisericii pot solicita, printr-o instituție publică, să primească despăgubiri. Acordul stabilește și un barem de despăgubire. Este rezultatul unor negocieri dure, după ani de rezistență și lipsă de transparență din partea Bisericii spaniole.