Disco Never Dies!
O selecție de interpretări ale formațiilor ABBA („Dancing Queen”), Boney M. („Daddy Cool”), Chic („Le Freak”), Edwin Starr („Contact”), Gloria Gaynor („I Will Survive”) sau chiar tânărul Michael Jackson, alături de frații săi („Blame It On the Boogie”). Imagini colorate și strălucitoare, o atmosferă vintage, care alcătuiesc o antologie a hiturilor disco difuzate în cadrul emisiunii germane „Musikladen” între 1972 și 1984.