Mozart: Orchestra de Cameră din Lausanne
Când a compus motetul "Exsultate jubilate" K.165, Mozart avea doar 17 ani. Era atunci în culmea gloriei. Avea 35 de ani când a scris "Flautul fermecat" și a murit la scurt timp după aceea. Dirijorul olandez Ton Koopman oferă un program care reface etapele vieții compozitorului. Soprana rusă Julia Lezhneva interpretează părțile solistice.