Moldova: victoria pro-europeanăJane Goodall, o viață dedicată animalelor
Prin munca sa revoluționară, Jane Goodall a schimbat modul în care privim animalele și a atins milioane de oameni prin angajamentul său. Ea și-a dedicat viața cimpanzeilor, trecând de la cercetător la activist. Jane Goodall a murit pe 1 octombrie, în Statele Unite, la vârsta de 91 de ani, însă moștenirea ei rămâne vie.