E adevărat că...
Teoria tragediei bunurilor comune susține că o resursă valoroasă și finită, disponibilă gratuit pentru toată lumea, va fi supra-exploatată și va fi expusă riscului de distrugere. Dar în Europa medievală au existat terenuri comune, împărțite de secole, spre mare succes. Poate obștea să fie soluția viitorului?