7 fecioare
E primăvară într-un cartier muncitoresc din sudul Spaniei. Tano, adolescent aflat în detenție, primește 48 de ore de permisie pentru nunta fratelui său. Alături de prietenul său Richi, profită de aceste zile pentru a încălca reguli: alcool, droguri, furturi, sex și distracție cu gașca.