7 dziewic
Tano wychodzi z poprawczaka na dwudniową przepustkę z okazji ślubu brata. Zamierza spędzić ten czas tak, jak lubi: na spotkaniach z kumplami i swoją dziewczyną, drobnych rozróbach i kradzieżach, piciu, paleniu trawki i rozbijaniu się po mieście z najlepszym przyjacielem Richim. Jednak tym razem zabawa kończy się tragicznie, a Tano musi błyskawicznie dojrzeć.