Un tip adevărat
Sami și Julie, doi tineri care locuiesc împreună într-un mic sat din sudul Franței, se pregătesc să filmeze videoclipul noului cântec al lui Sami. Însă, pe măsură ce seara avansează, situația scapă de sub control, iar planurile lor se dovedesc mult mai complicate decât își imaginaseră.