Argentina: medicul din munți
În Anzi, departe de orașele și așezările mai mari, în nord-vestul Argentinei, unii locuitori trăiesc foarte izolați, adesea la altitudini mari. Totuși, și ei au nevoie de îngrijiri medicale regulate. De mai multe ori pe an, medicul Jorge Fusaro pornește pe drumul anevoios către așezările izolate.