Reportaj 360°
Când vă gândiți la miere, prima dată vă vine în minte albina europeană (Apis mellifera). Dar în pădurile tropicale ale Amazonului din America de Sud, există multe alte specii de albine care produc, de asemenea, miere. Este vorba despre albinele fără ac (Meliponini). În prezent se cunosc mai multe sute de specii și multe dintre ele sunt potrivite pentru producția de miere.