Constantin cel Mare
Împăratul Constantin a schimbat lumea romană mai mult decât aproape orice alt conducător din Antichitate. Documentarul urmărește etapele vieții sale – de la Trier la Roma și până la Constantinopol – și arată cum a îmbinat puterea și fastul cu răspândirea creștinismului. Istorici și arheologi reconstituie opera împăratului, a cărui influență marchează Europa până în zilele noastre.