Konstantyn I Wielki
Cesarz Konstantyn Wielki zmienił świat rzymski jak mało który władca starożytności. Dokument śledzi kolejne etapy jego życia — od Trewir przez Rzym po Konstantynopol — pokazując, jak łączył władzę i przepych z rozprzestrzenianiem chrześcijaństwa. Historycy i archeolodzy odtwarzają działalność cesarza, którego wpływ do dziś kształtuje Europę.