Atena: poveștile imigranțilorExternalizarea dreptului la azil?
Externalizarea migranților într-o țară terță, unde cererile lor vor fi tratate: această idee seduce Regatul Unit și Italia, ce au semnat un acord pe acest subiect cu Rwanda și respectiv Albania. Acorduri blocate în repetate rânduri de către tribunale naționale și europene, dar care interesează mulți membri UE, ce vor să stopeze migrația neregulată. Ce probleme ridică aceste acorduri privind drepturile omului? Oare sunt ele eficace?