Celine Dion: ascensiunea unei dive
În 1988, Celine Dion, la doar 20 de ani, a câștigat Eurovisionul pentru Elveția cu piesa „Ne Partez Pas Sans Moi”, un moment care i-a lansat cariera internațională și a propulsat-o pe tânăra Celine către faima mondială. Acest documentar trece în revistă, prin intermediul arhivelor, un eveniment care a schimbat viața cântăreței din Quebec, cu interviuri ale compozitorului piesei, precum și ale lui Scott Fitzgerald, cântărețul britanic care a ocupat locul al doilea la Eurovision 1988, fiind învins cu doar un punct.