Celine Dion
W 1988 roku Céline Dion wygrała Eurowizję, reprezentując Szwajcarię – choć pochodziła z Kanady. Ten moment stał się początkiem jej światowej kariery. Dokument pokazuje drogę od nieśmiałej dziewczyny do jednej z największych gwiazd popu, odsłaniając kulisy sukcesu i rolę, jaką odegrał w nim legendarny występ w Dublinie. Ale też pokazuje walkę z poważną chorobą, która zmusiła ją do przerwy. Dziś artystka wraca i ogłasza nowe koncerty, udowadniając, że nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa...