ARTE Europa Săptămânal
Zâmbiți! Sunteți filmat. Camerele de supraveghere fac parte din peisajul cotidian. E posibil să se întâmple la fel și în cazul recunoașterii faciale? Uniunea Europeană este singura din lume care a reglementat folosirea IA, inclusiv în supraveghere, dar unele țări au găsit lacune în lege. Militanții pentru drepturi avertizează că această tehnologie este o încălcare gravă a confidențialității și pun sub semnul întrebării eficiența sa.