ARTE Europa Săptămânal
Așteptați o veșnicie pentru o programare la medic? Cabinetul cel mai apropiat e la zeci de kilometri distanță? Lipsa de medici este o problemă în toată Uniunea Europeană. În această ediție săptămânală, analizăm cauzele, descoperim regiunile cele mai afectate și aflăm care sunt soluțiile: de la măsuri concrete la inițiative ingenioase.