ARTE Europa Săptămânal
Europa se confruntă cu un declin demografic accentuat: niciun stat membru al UE nu mai atinge rata necesară pentru reînnoirea populației. Natalitatea scade, fertilitatea devine o problemă, iar politicile familiale încearcă să inverseze tendința. O criză cu impact social și economic major.