ARTE Europa Săptămânal
Nicăieri în lume jurnaliștii nu relatează la fel de liber ca în Europa. Însă independența mass-mediei este tot mai afectată în blocul comunitar. Uniunea Europeană încearcă să combată acest lucru cu un nou pachet de reguli, intitulat Legea europeană privind libertatea mass-mediei, care intră în vigoare în luna august. Dar ce face, practic, această lege? Și de ce este atacat pluralismul mass-mediei în Europa?