Sărac, deși muncești
În Europa, realitatea devine tot mai dură pentru cei care, deși au un loc de muncă, trăiesc cu stresul zilei de mâine. Aproape o treime dintre angajați se confruntă cu nesiguranță financiară, loviți de inflație, de criza energetică și de creșterea costurilor vieții. Oameni care odinioară făceau parte din clasa de mijloc au căzut în sărăcie. O investigație despre "precariat", o nouă clasă socială formată din persoane active care trăiesc în nesiguranță financiară.