GEO Reportaj
Din 2004, insula Curaçao găzduiește un centru de terapie cu delfini pentru persoanele cu handicap fizic sau mental. Cinci delfini îi ajută pe pacienți, tineri și bătrâni, să recapete gustul pentru viață și speranță. Acesta este unul dintre obiectivele principale ale acestui tip de terapie, a cărei eficacitate și seriozitate sunt totuși puse la îndoială de comunitatea științifică.