Vizionează Cei uitați Alexandra David-Néel, o exploratoare în Tibet
Un maestru spiritual al celor mai mari filosofi ai secolului XX care-și spune Monsieur Chouchani, dar viața lui este o enigmă. Prieten cu Einstein, și totuși un necunoscut. Cu înfățișare de vagabond, născut în mizerie. E autodidact, vorbește zece limbi și cunoaște Biblia și Talmudul. Moare în anonimat.