Ce ai prefera... (9/10)
O mare discuție dacă "prietenia este mai puternică decât orice" este întreruptă de resentimentul lui Shai, iar băieții sunt nevoiți să părăsească camera pentru a nu asista la confruntarea dintre cele două fete.