Stéphane przygarnia bezdomnego kociaka, nie podejrzewając, że właśnie zaprosił pod swój dach prawdziwego władcę. Komar ma własne zasady i ani myśli się podporządkować. Belgijska seria animowana pokazuje codzienne starcia człowieka z najbardziej niezależnym z domowych pupili.