Kultura
Czego potrzebujemy, by wieść szczęśliwe życie? Niemiecka pisarka i dziennikarka Ronja von Rönne spotyka ludzi z zaskakującymi odpowiedziami, którzy przyglądają się różnym strategiom stosowanym przez ludzi w celu znalezienia własnego szczęścia.