Źródła to nowy serial śledczy ARTE. W oparciu o otwarte bazy danych podważa oficjalne wersje wydarzeń. Badamy łamanie praw człowieka, niepowodzenia instytucji, nadużycia władzy, powiązania ze światem przestępczym. Wszystko to, co chcą ukryć politycy.