W przypadku wielu tematów szybko staje się jasne, że nie zawsze istnieje tylko jedna racja, często współistnieć może wiele różnych stanowisk. Profesor psychologii Bertolt Meyer angażuje się w dyskurs z ludźmi z różnych dyscyplin naukowych i różnych środowisk pokazując, że ludzie nie zawsze muszą się ze sobą zgadzać!