Rozmowy o kinie
Uznani filmowcy i nowe talenty: ARTE wspiera projekty filmowe od ich napisania do premiery kinowej. Niniejsza kolekcja zawiera kilka wywiadów przeprowadzonych przez Oliviera Père, dyrektora ARTE France Cinéma.