Pēteris Vasks – 80. urodziny
Łotysz Pēteris Vasks jest jednym z największych europejskich kompozytorów, który połączył głęboką więź z naturą z równie głębokim chrześcijańskim rozumieniem świata, tworząc medytacyjny styl muzyczny. 16 kwietnia 2026 roku kończy 80 lat.