Agoria - PassengersARTE Mix ø Trabendo 2025
ARTE Mix ø Trabendo – impreza elektroniczna, którą ARTE Concert kończy lato – znów zapewnia iście gwiazdorską zabawę. Punktem kulminacyjnym jest miks Etienne de Crécy, Cassiusa i DJ Falcona, którzy już podczas Igrzysk Olimpijskich 2024 w Paryżu zadbali o doskonałą atmosferę. W programie znaleźli się również: Dylan Dylan z ambientowym i deephouse'owym setem, Nathalie Duchene ze zmysłowym, słonecznym house'em oraz Tatyana Jane, która dzięki swojej mieszance afrobeatu, baile funku, breakbeatu i jersey clubu podbija cały świat.