Barokowe rewolucjonistki (1/3)
Komponowały arcydzieła, lecz historia skazała je na zapomnienie. Gdy Monteverdi i Vivaldi zdobywali sławę, kobiety walczyły o prawo do nauki, publikacji i komponowania. A jednak stworzyły muzykę pełną odwagi i nowatorstwa. Maddalena Casulana, Barbara Strozzi, Isabella Leonarda – pionierki baroku, których twórczość zmieniła historię muzyki.