Mr. Vegas
Popularny singjay i konferansjer Mr Vegas naprawdę nazywa się Clifford Smith. Od początku swojej kariery pod koniec lat 90. występował na wszystkich najważniejszych festiwalach reggae. Oprócz występów na Karaibach, zachwycił fanów w Europie, USA i Japonii.