The Hu - Hellfest 2023The Hu
Od 2016 r. The Hu przełamują muzyczne granice dzięki unikalnej mieszance heavy metalu i mongolskiej tradycji. Na Hellfest 2025 przenoszą swoje hipnotyczne brzmienie ze stepów na festiwalową scenę główną.