Tom Hanks
Jego znak rozpoznawczy: role zwyczajnych ludzi, z którymi publiczność może się utożsamiać. Dzięki marzeniom i ciężkiej pracy Tom Hanks stał się jednym z najbardziej lubianych aktorów Hollywood oraz odbiciem — i wzorem — dla wielu Amerykanów. Portret aktora wzbogacony licznymi wywiadami oraz fragmentami filmów od lat 80. aż po dziś dzień.