Tom Hanks - An Ordinary Hero
Through hard work and focus, Tom Hanks became one of Hollywood's most famous actors and a role model for many people as an ordinary hero and the archetypal American. With extensive interviews, this documentary paints a picture of one of America’s most popular and most bankable actors.