Porządek moralny
Rok 1918 r., Lizbona. Maria Adelaide Coelho da Cunha jest dziedziczką znacznej fortuny i prestiżowej portugalskiej gazety „Diário de Notícias”. Kiedy porzuca rodzinę i swoje środowisko by uciec z o 26 lat młodszym szoferem, wywołuje nie tylko ogromny skandal, ale zostaje też poddana bezwzględnym reperkusjom prawnym i ocenom moralnym.