Giełda bez tajemnic
Pierwszy odcinek „Giełdy bez tajemnic” podąża śladem początkujących inwestorów, analityków finansowych i inwestorów. Jacob, Marie i Marcel próbują odnaleźć swoją drogę w finansowej dżungli - od targów inwestycyjnych aż po walne zgromadzenie najskuteczniejszego inwestora wszech czasów — Warrena Buffetta. Reportaż z lektorem.