Shirley MacLaine
Tancerka, komediantka, aktorka charakterystyczna – Shirley MacLaine, ze swoją krótką fryzurą i wyrazistą mimiką, należy do najbardziej niepowtarzalnych osobowości Hollywood. Znana z silnej woli i żelaznej dyscypliny, nigdy nie zeszła ze sceny – udowadnia, że dla każdego wieku istnieją role. Jednocześnie otwarcie mówi o swoich lewicowych poglądach i fascynacji nurtem New Age.