USA 2024
Kamala Harris czy Donald Trump? Wszystko powinno być jasne 6 listopada, jednak system wyborczy w Stanach jest skomplikowany. Proces wyboru nowej głowy państwa podzielony jest na etapy, które trwają aż do stycznia. Dowiedzcie się, jak wyglądają i kim są wielcy elektorzy.