Życie w dyktaturze33 min
Białoruś po 2020 roku zamieniła się w państwo quasi-totalitarne. W więzieniach siedzi ponad 1250 więźniów politycznych, to odsetek większy niż w Rosji czy Korei Północnej. Wielu Białorusinów uciekło z kraju – do Wilna, Berlina, Kijowa, czy przede wszystkim Warszawy, gdzie dziś mieszka największa białoruska diaspora w Europie.