Lalki Käthe Kruse
Lalki do kochania – to było życiowe motto Käthe Kruse, która na początku XX wieku zrewolucjonizowała produkcję lalek. Dla matki siedmiorga dzieci potrzeba bliskości i dotyku była czymś fundamentalnym. Dzięki swoim ręcznie wykonywanym lalkom, wzorowanym na małych dzieciach, stała się odnoszącą sukcesy przedsiębiorczynią w zdominowanym przez mężczyzn społeczeństwie.