Władimir Putin przekształcił Rosję w państwo totalitarne, najechał Ukrainę, ale wielu to nie przeszkadza. Na rosyjskiej prowincji emeryci głoszą chwałę prezydenta. W Serbii tagi „Niech żyje Rosja” pojawiają się na murach. W Norymberdze mieszka spora diaspora Niemców nadwołżańskich, którzy patrzą na Kreml z nostalgiczną empatią.