Israel: război la nesfârșit?
Vladimir Putin a transformat Rusia într-o autocrație și a invadat Ucraina, dar asta nu-l împiedică să aibă numeroși susținători. În Rusia, pensionarele compun hituri care-l omagiază. În Serbia, pe ziduri apar graffitti cu mesajul „Trăiască Rusia”, iar în Germania există nostalgici cu o simpatie aparte față de Kremlin. O incursiune în lumea celor care „îl înțeleg pe Putin”.