Święto Holi
Holi jest jednym z najważniejszych świąt hinduizmu, kolorowy karnawał, który na krótki czas unieważnia bariery społeczene. Jedynie wdowy nie mogą brać w nim udziału, dla nich kolor jest zakazany, mogą ubierać się tylko na biało. Ciągle wykluczane ze społeczeństwa, wdowy znajdują wytchnienie we Wrindawanie.