Ostatnie lato NRD - Wolność i anarchiaHeysel 1985
29 maja 1985 roku. Stadion Heysel w Brukseli. Za kilka godzin rozpocznie się finał Pucharu Mistrzów Liverpool-Juventus. Święto futbolu zmienia sie w tragedię i zamieszki. Jak do nich doszło i kto powinien ponieść odpowiedzialność?