Dessous des images 2026 (68/110)
Kajakarz spokojnie wiosłuje po wzburzonych wodach, aż nagle znika w paszczy wieloryba. Po kilku sekundach wynurza się cały i zdrowy. Nagranie tego zdarzenia obiegło cały świat. Wyjaśniamy dlaczego i co mają z tym wspólnego czarne lata wielorybnictwa.