Uwolnienie zakładniczek Hamasu11 min
25 stycznia 2025 roku Hamas uwolnił cztery izraelskie zakładniczki. Relacja z przekazania ich Międzynarodowemu Czerwonemu Krzyżowi to rozpisana co do sekundy propgandowa ustawka. Jaką wiadomość chcą przekazać terroryści?